niedziela, 15 lipca 2018

HbA1c - 6.0! Jak to się mogło stać?

Szczerze mówiąc to zawsze uważałam się za średniego pacjenta jeśli chodzi o cukrzycę t1. Nie przywiązywałam nigdy jakiejś wielkiej uwagi do diety, jadłam raczej normalnie, to samo tyczyło się sportu. 

Na początku czerwca, zaraz po urlopie, miałam zaplanowaną wizytę u diabetologa. Jechałam tam nastawiona dość średnio co do glikowanej (chyba domyślacie się jak mogą wyglądać cukry podczas dwutygodniowego urlopu u teściów, gdzie co i rusz je się same pyszności albo ląduje się na huśtawce z drinkiem i książką w ręce ;) . Pani doktor przejrzała wyniki, była zadowolona, dała skierowanie na HbA1c. I co? Okazało się, że w końcu, po 22 latach chorowania ujrzałam 6.0!


Wiem, że niektórzy z Was pomyślą sobie "phi, co to jest...". No ale dla mnie jest to dużo. Jest to ważne. Gdzieś tam widzę u siebie zmianę podejścia, zmianę nawyków (niestety z powodu kontuzji musiałam póki co przerwać bieganie, z czego absolutnie się nie cieszę). Staram się trzymać to wszystko w ryzach, ale wiadomo jak to jest, nie zawsze się udaje, czasem niektóre rzeczy związane z chorobą są od nas całkowicie niezależne i lubią wymykać się spod kontroli.

Tym bardziej jest to duży krok biorąc pod uwagę planowanie ciąży (w końcu, można by rzec!). 

;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz