wtorek, 28 października 2014

Konkurs na Facebooku- poziom 300 polubień SO Sweet osiągnięty!


W dniu dzisiejszym mojemu fanpage'owi stuknęło 300 polubień, więc tak jak zapowiadałam od dłuższego czasu OGŁASZAM KONKURS!

ABY WZIĄĆ UDZIAŁ W KONKURSIE NALEŻY SPEŁNIĆ 3 PONIŻSZE WARUNKI:
1) polubić fanpage SO Sweet- blog o cukrzycy i nie tylko
2) dołączyć do wydarzenia
3) w prywatnej wiadomości na FB należy przesłać pracę pt. „Ja i moja cukrzyca”- może to być zdjęcie, kolaż, rysunek, komiks, wiersz, hasło, logo, co tylko uda się Wam wymyślić! Technika oczywiście dowolna. W przypadku prac wykonanych tradycyjnymi metodami (rysunek kredkami, farbami, wyklejanka) wystarczy przesłać mi jego skan lub zdjęcie (w dużej rozdzielczości najlepiej).

Po weryfikacji, z pośród osób, które zgłosiły swoje prace do konkursu wybiorę najlepsze prace, które zajmą I, II i III miejsce.
 
Teraz to, na co wszyscy czekają! Nagrody!
 
I miejsce- słoik glukozy w tabletkach o smaku pomarańczowym ReliOn, kalendarzyk na rok 2015 od firmy Accu- Chek, komplet naklejek na glukometr Accu-Chek Performa Nano, silikonowa bransoletka „Mam cukrzycę”.

II miejsce- dzienniczek do pompy insulinowej firmy Animas, komplet naklejek na glukometr Accu-Chek Performa Nano, silikonowa bransoletka „Mam cukrzycę”.

III miejsce- komplet naklejek na glukometr Accu-Chek Performa Nano, silikonowa bransoletka „Mam cukrzycę”.

Wśród pozostałych osób, które wezmą udział w konkursie zostanie rozlosowanych 5 silikonowych bransoletek.

Rodzice dzieci chorujących na cukrzycę również mogą zgłaszać ich prace! Każdy może w konkursie zgłosić tylko jedną pracę.

Konkurs trwa od dzisiaj, tj. 28 października 2014 roku do 11 listopada 2014 roku do północy, czyli bite 2 tygodnie. Zwycięzców postaram się ogłosić maksymalnie do 18 listopada br. O wszystkich ewentualnych przesunięciach w czasie będę Was informować. Wysyłkę nagrody listem poleconym/ paczką w całości sponsoruję ja.

Powodzenia! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz