sobota, 2 stycznia 2016

Konkurs noworoczny SO Sweet!- ZAKOŃCZONY

Witajcie serdecznie w Nowym Roku! Zaczynam go od razu z pompą w postaci konkursu :-) Nowy Rok to dla większości z nas postanowienia i plany- ja już swoje mam i mam ogromną nadzieję, że uda mi się je zrealizować. Wy również na pewno macie jakieś swoje postanowienia. I właśnie ich dotyczy dzisiejszy konkurs- wystarczy wypełnić formularz, który znajdziecie na dole wpisu. Wygrają trzy najlepsze według mnie odpowiedzi.


A teraz przejdźmy do nagród :-)

I MIEJSCE - słoiczek glukozy w tabletkach o smaku pomarańczowym firmy Wallgreens prosto z USA, formularz nowych naklejek na Accu Chek Performa Nano, płyta z filmikami edukacyjnymi Accu Chek wraz z "kartą ratunkową" do portfela, 2 waciki Skin Tac, dzięki którym wkłucie czy sensor będzie mocniej i dłużej siedziało na skórze.


II MIEJSCE - kalendarzyk kieszonkowy Accu Chek, formularz nowych naklejek na Accu Chek Performa Nano, płyta z filmikami edukacyjnymi Accu Chek wraz z "kartą ratunkową" do portfela, 2 waciki Skin Tac, dzięki którym wkłucie czy sensor będzie mocniej i dłużej siedziało na skórze.


III MIEJSCE - czarna opaska "Mam cukrzycę", formularz nowych naklejek na Accu Chek Performa Nano, płyta z filmikami edukacyjnymi Accu Chek wraz z "kartą ratunkową" do portfela, 2 waciki Skin Tac, dzięki którym wkłucie czy sensor będzie mocniej i dłużej siedziało na skórze.


Konkurs potrwa od dziś, tj. od 2 stycznia 2016r. do 12 stycznia 2016r.do północy Wyniki konkursu wraz z odpowiedziami, które uznałam za najatrakcyjniejsze, pojawią się na blogu do 17 stycznia 2016r. Jako organizator konkursu pokrywam koszt wysyłki nagród.


POWODZENIA! :-)

2 komentarze:

  1. Co należy wpisać w "Obserwuje na Facebooku jako"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak się nazywasz na Facebooku- nie wszyscy bowiem mają wpisane imię i nazwisko ;)

      Usuń