piątek, 12 lutego 2016

Happy Birthday to meeeee!

Urodziny są zawsze dla mnie takim magicznym dniem - życzenia płyną z każdej strony, każdy w jakiś tam sposób o mnie pamięta i odzywa się. Do tego pyszny tort i chwile spędzone z rodziną :-) Pomału dobijam do magicznej trójki z przodu i o dziwo nie napawa mnie to smutkiem, a raczej powiedziałabym radością. Że mimo wszystko zacznie się jakiś nowy etap w życiu. Czego sobie życzę w te 28 urodziny? Przede wszystkim zdrowia, żebym jak najdłużej pociągnęła w świetnej formie i bez powikłań. Żeby udało mi się zrealizować wszystkie moje marzenia i plany. Żeby wszystko cały czas układało się po mojej myśli. Żebym nadal była tak wytrwała w prowadzeniu swojej cukrzycy jak do tej pory.


2 komentarze:

  1. Wszystkiego najlepszego i trzymam kciuki za twoje postanowienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki śliczny torcik!
    Ja to bym go zjadł, bez wnikania w Wielkie węgle ^^
    Pozdrawiam Kultyrysta25 i jeszcze raz, wszystkiego najlepszego Olga!

    OdpowiedzUsuń