wtorek, 25 lutego 2014

Cukrzyca nie musi być nudna! Cz. 1- saszetka na pompę insulinową

Gdy zdecydowałam się na zakup pompy insulinowej szukałam pomysłów jakby ją nosić. Początkowo dzięki wyjazdowi cioci do Kanady udało mi się zakupić za pół ceny 2 etui firmy Medtronic- jedno z neoprenu, a drugie to pas na brzuch na rzep. Po jakimś czasie trafiłam na zagraniczne sklepy oferujące saszetki na pompy insulinowe- z najróżniejszych materiałów, w różnych formach, no szał! Pomyślałam "Szkoda, że u nas nic takiego nie ma". Nie minęło zbyt dużo czasu i na polskim rynku pojawiły się firmy oferujące piękne kolorowe saszetki. 

Dziś chciałabym przedstawić Wam saszetki firmy MayLily oraz krótki wywiadzik z właścicielką, Panią Katarzyną Mitas :-)


SOSweet: Na początku chciałabym zapytać o samo szycie- jesteś samoukiem, czy uczyłaś się 'na krawcową'? A może masz od tego ludzi? ;-)

K. Mitas: Nie szyję sama – zlecam szycie profesjonalnej szwalni. Współpracuje ze mną także stale krawcowa, która specjalizuje się w precyzyjnych pracach, szyje właśnie m.in. saszetki na pompy J

SS: Skąd wziął się w ogóle pomysł szycia saszetek na pompy insulinowe?

K.M.: Pomysł wziął się oczywiście z życia (jak na wszystkie produkty MayLily). Koleżanka ma córeczkę chorującą na cukrzycę – podsunęła mi pomysł, żeby uszyć saszetkę, skoro dysponuję tak kolorowymi i miłymi w dotyku tkaninami. Mała Martusia przetestowała prototyp wraz z mamą i tak saszetki trafiły do sklepu.

SS: Gdzie szukasz inspiracji? Co Cię inspiruje?

K.M.: Inspirują mnie same dzieci – mam dwie córeczki i wokół sporo znajomych z małymi dziećmi. Wiem, że maluchy kochają kolory i miłe w dotyku materiały. Staram się, żeby saszetki były różnorodne, tak, by można było wybrać coś idealnie we własnym, dziecięcym guście.


SS: Jakie rodzaje etui szyjesz? Z jakiego materiału?

K.M.: Etui jest uniwersalne, pasuje na większość pomp na naszym rynku. Jest zamykane na zamek, a pas jest regulowany za pomocą rzepu.). Saszetki są wykonywane z tkaniny typu minky, bardzo miłej w dotyku, uwielbianej przez dzieci, a także z naturalnej, delikatnej tkaniny bambusowej (świetne na lato i dla dzieciaczków z problemami skórnymi).

SS: Widzę, że większość wzorów jest ukierunkowana na dzieci. Czy w ofercie sklepu znajdziemy również saszetki dla dorosłych?

K.M.: Nie mamy saszetek typowo dla osób dorosłych, ale na indywidualne zamówienie możemy bez problemu takie wykonać J

SS: Czy wykonujesz też saszetki na zamówienie?

K.M.: Oczywiście zdarza mi się wykonywać saszetki na indywidualne zamówienie (np. szersze, na nietypową pompę, w określonej kolorystyce, etc.)

SS: Co oprócz saszetek na pompę można znaleźć w Twoim sklepie?

K.M.: Oprócz saszetek w moim sklepie jest cała masa nietuzinkowych akcesoriów dla dzieci – od zabawnych szlafroczków, przez megachłonne i kolorowe ręczniki bambusowe, po kocyki, poduchy, przytulanki, aż do apaszek, czapeczek i innych cudowności J

Saszetki MayLily są tak śliczne i słodkie, że gdyby nie to jestem już trochę 'stara' ;-) sama bym sobie taką sprawiła! Zobaczcie!







Więcej na temat produktów firmy MayLily znajdziecie na ich stronie internetowej połączonej ze sklepem , fanpage'u na FB czy na Instagramie :-)

A Wy/ Wasze dzieci- w czym nosicie swoje pompy? :-) 

P.S. Na koniec chciałam serdecznie podziękować Pani Kasi za znalezienie chwilki i udzielenie odpowiedzi na pytania :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz